Sivut

keskiviikko 19. elokuuta 2015

Kaunis Capu

Heippa!

Otettiin kerran Ainon kanssa Capusta kuvia. Ori on tosi nätti ja helppo kuvattava värinsä ansiosta. Eli pieni kuvapostaus tästä tulee. Kuvaaja oli Aino ja minä pitelin ponia ja yritin saada sen pysymään aloillaan.






Joissain kuvissa mulla oli epätoivoiset piiloutumis yritykset, mutta ei kovin hyvin onnistunut. 
Capu on niin nätti!






Elikkäs siis tälläinen pieni kuvapostaus oripojasta. Huomenna eli 20.8 on mulla ja Ainolla ratsastus taas ja päätettiin vaihtaa täksi kerraksi ratsuja. Eli mitä se tarkoittaa? Sitä, että Aino menee Capulla ja minä Talyalla.
Olen Talyalla kerran mennyt ja se ei viimeksi mennyt kovin hyvin. Talya on varmasti tosi kiva, mutta hyvin menevä ja eteenpäin liikkuva, joka on kyllä ihan hyvä juttu. Mä oon vaan aina mennyt rauhallisilla ja hieman laiskoillakin hevosilla, joten onhan se nyt aika erillaista mennä hevosella, jota ei tarvitse kauheasti käskeä. Mutta hyvä on kuitenkin jos oppisi menemään monenlaisilla hevosilla. Lähden siis hyvillä mielin kokeilemaan Talyaa :)

Siiri

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :)

    mylittleponyys.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Onko tänne joskus tulossa teidän "tieto"sivut ja heppasista semmoset kanssa?

    VastaaPoista